Data e postimit: 2020-05-06 15:43:41
Lexime: 7432
Kronike Roze
Lloji: Tekst informativ
Tema: Dua Lipa
Autori: Elsika Murrizi
Shkolla: Gjimnazi 'Miti Zoi Zaka ' Divjake
Klasa: XI-2
Qyteti: Divjake
E-mail: elsikamurrizi16@gmail.com


Kronike Roze
Dua Lipa nuk i mban lotët teksa flet për gjendjen e coronavirusit: Do ta lansoj më herët albumin me shpresën t’ju sjell pak lumturi

Dua Lipa shpërtheu në lot ndërsa njoftoi ndryshime në turneun dhe albumin e saj të ardhshëm në mes të pandemisë coronavirus.
Në një lidhje direkte me fansat e saj në rrjetin social Instagram të hënën, këngëtarja 24-vjeçare zbuloi se do të shtynte datat e turneut në Mbretërinë e Bashkuar dhe në Evropë, por shpresonte të sjellë një lumturi për fansat duke afruar datën e publikimit të albumit të saj të dytë.
Dua kishte planifikuar ta publikonte albumin e saj të dytë “Future Nostalgia” më 3 prill, por njoftoi që ajo e kishte afruar datën e lansimit për 27 mars, shkruan DailyMail.
Duke iu shtuar emocionet, Dua përgjatë videos në Instagram tha: “Shpresoj se do ju sjell lumturi dhe shpresoj se ju bënë të buzëqeshni, dhe shpresoj t’ju bëj krenarë”.
Duke këmbëngulur që turneu i saj gjithashtu do të rifillonte sa më shpejt që të ishte e mundur, ajo njoftoi: “Asgjë nuk është anuluar – koncertet janë shtyrë për shëndetin dhe sigurinë e të gjithëve”.

Dua Lipa kishte planifikuar nxjerrjen e albumit të ri “Future Nostalgia” më 3 prill, por do ta bëjë më herët (Foto: Dua Lipa/Instagram)
“Datat e reja për Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropën do të vijnë nesër, në orën 10:00 të mëngjesit në Londër, ku unë do të njoftoj për datat e reja”, shtoi tutje Dua.
Ylli fitues i Çmimeve Grammy gjithashtu njoftoi se solo-kënga e saj e ardhshme, “Break myheart”, dhe videoklipi i saj muzikor do të dalë më herët se që ishte planifikuar, më 25 mars.
Ajo tha: “Jam e emocionuar sepse është këngë e fortë, është ritmike”.
“Dhe megjithëse kënga vjen nga një vend me të vërtetë i lumtur, unë jam duke shkruar për faktin që jam e dashuruar dhe jam aq e emocionuar, dhe aq e lumtur”, tregoi ajo.
Dua ka praktikuar distancën sociale mes pandemisë globale të coronavirusit dhe është duke jetuar në banesën e saj në Londër me të dashurin, Anwar Hadid.
Çifti janë bashk që nga qershori i vitit të kaluar.

Vepra te ngjashme
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Rrepi dhe Jeta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rihanna
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), i njohur mononymously si Rihanna, është një artist Barbadian regjistrim. Lindur në Shën Michael, Barbados, Rihanna u shpërngul në Shtetet e Bashkuar...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
7 Marsi Ditë e paharruar Fëmijët mësuesit Lule duke i dërguar Buzëqeshjen e mësuesit E adhurojnë 7 Marsin 1887 Cdo herë e kujtojmë Kur mësuesit e parë Morën ditarin në dorë Fëmijët për ti m...
Autori: Erlind FAHRIU · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Emigracioni
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com